måndag 12 januari 2009

"today is a good day"

jag reviderar mitt inlägg om 2009 och säger helt enkelt att jag ska sluta tycka så synd om mig själv. sen inser jag att det är svårt när jag enbart lyssnar på weeping willows, nicolai dunger, anna ternheim, håkan och så vidare och kommer på mig själv med att gråta till en låt på radion innan klockan ens är sju på morgonen. men jag måste bestämma mig nu. antingen ge upp eller ge allt, och få minst lika mycket tillbaka. men vi är två i det här och klumpen i magen bara växer för jag orkar inte ens ta samtalet, jag klarar det inte, men jag vet att jag måste nu för det är nytt år och jag måste börja må bra, hur jag än väljer att göra så måste jag må bra. ena sekunden vill jag bara smsa 'jag älskarälskarälskar dig!' men jag vet att det inte är så enkelt, hur mycket jag än önskar att det vore så är det inte så enkelt, och jag kan inte säga de orden just nu innan jag vet att vi klarar det här, att han gör mig glad igen och för alltid.

without your company i have so many holes to fill, at least seven nights a week, killing time. i still feel fine, i guess, my life was a mess when i shared it with you, i was lonely, now im just alone. just a matter how i define, today is a good day.

Inga kommentarer: