torsdag 15 januari 2009

fina killkompisen har skaffat facebook!

han är fin.

11 kommentarer:

SARA sa...

han ser jättefin ut, säger jag som precis har börjat höja blicken.

Anonym sa...

hade inte bangat en sek, behöver inte se hela honom, the cheekboones are enough.

It's all gonna be fine sa...

Jättefin!

pinsamt tyst. sa...

jag veeeeet! han är dessutom singel och behöver en minst lika fin tjej när han kommer tillbaka till sverige.

m: kan jag få tillgång till din blogg?

emma sofie w sa...

jag måste instämma med dom andra, han ser jättefin ut. alltså, käkarna och kindbenen, dör lite tror ja.

Anonym sa...

Har ingen men jag har en bilddagbok (ska börja ösa in lite bilder, skaffade den igår!)
this is it
http://m-si.bilddagboken.se/

längelevejag sa...

oh la la
me like!

inte skyldig sa...

hahaha. pimpar du ut dina vänner?

pinsamt tyst. sa...

ja! det får man väl?

It's all gonna be fine sa...

Ja, klart man får, jag skulle gärna ha kompisar som pimpade ut mig!

Anonym sa...

Håller med den senaste kommentaren alltså!