söndag 11 januari 2009

korrläst

vid slussen börjar allt smälta ihop. stationsuppläsaren, mannen som spelar tetris, håkam hellström, allt och jag sitter full på väg hem går av foksuerar på höger fot-vänster fot, inte vingla gå rakt men jag vänder mig inte om en enda g¨ng för vad spelar det för roll om jag skulle bli knivmördad ikväll? kvällen var bra iaf- den började med samma v'änner som igår, jag drack rödvin och vi satt mezst och gäspade men så drog vi vidare ändå, tänker inte ens säga vbart, och där blev vi bjudna på två rundor var trots att vi tackat nej, 36 år stötte på oss som fan och det blev obekväm stämning och vi bokstavligen szprang därifrån efter artiga hejdå sen hem och nu är jag här fyllebloggar vet fortfarande inte hur det blir med mitt förhållande för han ringde runt tiotiden jag kunde inte prata, var ute, han sade ring imorgon och jag har mest en klump i magen lyssnar på håkan hellström fastän jag är alldeles för gammal

4 kommentarer:

inte skyldig sa...

vadå, blir man för gammal för håkan??

It's all gonna be fine sa...

Men nej, man blir väl aldrig för gammal för Håkan??

pinsamt tyst. sa...

ni har nog rätt. men det känns lätt så när man har en ledsenfylla á la femton år! det är tur att jag har håkan nu minst sagt.

Emma Esteban sa...

Oh dear god hoppas verkligen inte att Håkan har någon åldersgräns!