måndag 12 januari 2009

jag ska ringa nu

men jag hittade en mapp på datorn som hette göteborg, från senast vi sågs innan jul, och han är där i sin lägenhet med sina skateboards, teckningar och jag på väggarna, han posar, gör blue steel är riktigt riktigt snygg, men han kan inte hålla sig för skratt och jag har en bra kamera som bara klick klick klick klick, på nästa foto skrattar han och man ser hur han egentligen ser ut, med lite för stor näsa, sneda tänder och jag ser att han inte är modellsnygg (för snygg för mig) som jag nästan alltid trott innan men han är finast i världen för jag hör skrattet samtidigt sen är vi på liseberg på korten mest bilder på alla lampor och jag minns att han suckade preis som alltid för att jag ska fota så mycket, fota honom så mycket när jag själv vägrar vara med på kort, men så är det några kort på mig, fula, och alla på honom är också fula men bilderna på chokladen vi vann är precis likadana som 2007 års bilder och jag vill ha 2009 2010 2011 med honom men nu måste jag ringa, det ligger små lappar samlade med allt jag vill säga, jag måste ringa nu och jag säger bara please please please rakt ut, till vem eller vad som helst

please please please