torsdag 29 januari 2009

det var bara två dygn sen vi gjorde slut och idag har jag varit okej men tiden går så låååångsamt och jag funderar på bloggpaus, paus från allt, få distans kanske, sysselsätta mig så helgen inklusive fredag ser ut som följande
jobba skriva träna se eternal sunshine många gånger kanske gråta träffa fina killkompisen eventuellt dricka titta på how i met your mother träna mer sen avsluta med markus krunegård på cirkus, där kommer jag definitivt gråta, men det är okej, jag vill bara att tiden ska gå framåt att det ska bli vår att allt ska ordna sig

sen börjar jag spela fotboll

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sysselsätta sig är grejen i såna lägen. Helt jävla livsnödvändigt.

Jenny sa...

Jag är förvånad över att du får så få kommentarer här, jag tycker att du skriver fantastiskt fint om din sorg.

Det blir bättre sen. Jag lovar!

pinsamt tyst. sa...

tack jenny! det betyder jättemycket för mig. letade häromdagen igenom din blogg efter dina göraslut-texter, för att jag tycker detsamma.

inte skyldig sa...

ibland blir det svårt att kommentera något så stort. man vet liksom inte vad man ska säga för inget är tillräckligt. jag har varit på väg att skriva flera gånger. hihi. jag skickar några bloggkramar i alla fall.