fredag 24 oktober 2008

urban outfitters

det är så farligt att ens gå in där, jag vill ha allt (förutom kläderna). jag nöjde mig i alla fall med ett par ray-fakies med fönsterglas (jaja), jag var ytterst tveksam men tänkte att man alltid kan ha dem på spexiga kort, på typ.. fejan (seriöst min tanke när jag stod framför spegeln!! jag är pinig.). jag velade länge men tyckte att de var värda 119:- sen jag fick dem för 69:-, absolut sista paret som *NÖJD*. har tänkt köpa dem rätt länge men jag vet inte, känns i samma klass som nördglasögon plus att jag inte har synfel. men. annars hade jag köpt ett par hos optikern och det hade ju varit jävligt mycket dyrare *rättfärdigar mitt köp*.
han i kassan var nervös och långsam men inte på det trevliga sättet för att han var liksom inte ursäktande snarare obekväm. han var rätt gullig och när jag gick sade jag trevlig helg. han: ehhhhh. ja. är jag ful eller?? kanske är det nu när jag har "spexiga glajjer" men jag kände mig obekväm i solisarna också innan jag vande mig, nu älskar jag dem!

3 kommentarer:

Read me. Watch me. Be me. sa...

Jag tycker det var ett bra köp!

Eller som vi säger i hemstaden:

man ska unna sa.

Anna sa...

Hah! Då är vi två med sådana brillor. Fast, vi vet ju båda att vi är fler än så. Särskilt om det var sista paret... Det är coolt ändå. Har fått en miljon komplimanger för de där brillorna. Ungefär. Det borde du också få.

pinsamt tyst. sa...

ja jag håller på att vänja mig nu tror jag, men killen bara skrattar och slutar aldrig.