torsdag 16 oktober 2008

ja jisses

fem sekunder efter senaste inlägget började jag typ störtböla ringde pojkvän och försökte bli tröstad och han typ det blir bättre sen och jag typ hur vet du det och han jag vet inte vad jag ska säga men om du inte tror på det får du tro på mig, det blir bättre jag *bölar* sen blev han arg för att jag är negativ avslutade med jag älskar dig, sov nu, puss, sen slutade jag faktiskt böla. känns som att jag borde vara en kedjerökare, eller rökare över huvud taget, har personligheten för det åtminstone.

oh well.
har inga penbgar och jag MÅSTE köpa nya jeans. alla mina ser ut såhär i grenen förutom ett par som jag inte vågar använda eftersom de är mina enda hela och mina favvosar som inte säljs längre. har länge tänkt att växla in alla mina enkronor (typ 400=cheapos) och unna mig ett par jeans sen slog det mig: julklappar. så jag får se ut så här ett tag till. nu ska jag nog panta flaskor (skojar inte).

2 kommentarer:

Anonym sa...

alltså jag vet inte hur jag ska uttrycka mig, men att läsa din blogg är för mig en slags befrielse på det sättet att jag själv slipper skriva eftersom det du skriver skulle lika gärna kunnat vara skrivet av mig. förstår du?

pinsamt tyst. sa...

jag tror jag förstår, och väljer att ta det som en fet komplimang, så TACK!