tisdag 7 oktober 2008

jag låter som världens sämsta vän men jag är världens bästa

funderar seriöst på att ta bort facebook nu. mitt påtänkte rebound har skaffat flickvän, otippat nog en kompis kompis. jag får jobbiga mail från kompisar (egentligen singular) jag försöker undvika, som ringer, skriver på min wall, sen MAILAR för att fråga hur jag mååååår fast egentligen bara få en chans att prata om hur hon mår fastän jag gjort det uppenbart att jag inte vill lyssna. "jag förstår att du har det tufft just nu", man ba what? jag har inte pratat med dig på månader. det enda du tror dig veta är att jag inte är listed as in a relationship.
jag mår bra tack, men jag vill inte prata med dig om det.

ska jag ens svara på mailet??
ååh hur gör man slut med kompisar?

1 kommentar:

Read me. Watch me. Be me. sa...

Om hon nu har valt att bara kommunicera elektroniskt, och inte ringa, så har du ju chans att svara precis som du känner. Att du inte vill vara kompis.

Annars: skit i att svara. (skulle jag ha gjort)