lördag 25 oktober 2008

göteborg

igår på tåget kände jag mig lugn och glad och jag har helt enkelt vant mig vid att åka tåg för tiden går fort och jag såg på min reflektion och tänkte att jag börjar känna igen mig själv igen, blicken är inte död längre och jag var snygg log mot mig själv saknade honom var glad att allt började kännas som vanligt sen kom jag fram och det var konstig stämning som slutade i bråk men sen sov vi och nu känns det ganska bra igen, han skriver högskoleprov och jag har på mig glasögonen som han för övrigt inte kan sluta skratta åt. idag funderar jag på att ta med mig fågeln som vrider upp världen till pustervik och sitta där med en kaffe, kanske ta en promenad sen sushi, rödvin och andra lång, kanske till och med lite schack.
jag ska ha på mig glasögonen hela dagen.

såg nyss när jag jagade korsord i gp att markus krunegård spelar på storan ikväll!! 230 kronor, är det värt det eller ska man vänta tills februari och cirkus i stockholm? någon som varit på spelning på storan och kan ge betyg?

Inga kommentarer: