måndag 27 oktober 2008

jag hade nästan glömt hur mycket det regnar i göteborg men i lördags blev jag påmind, vi var på andra långgatan och drack öl och alla utom jag blev fulla och bra stämning sen på väg hem hade hade sällskap med en av mina vänner som varit med och druckit öl, jag en hon kanske fem. och det regnade och var typ storm och när jag till slut kom hem var jag så ynklig och trött att jag skakade och allt var blött och så kröp jag ner bredvid honom och satte tårna i hans knäveck och han skrek inte ens, bara klappade lite lätt på mig, sen sov vi hela söndagen ställde tillbaka klockan en timme och låg kvar hela dagen, sen åkte jag hem. nu är jag hemma och det är ganska skönt för allt börjar kännas som vanligt som det ska, efter mycket skrik och mycket bråk är allt äntligen som det ska eller åtminstone på väg att bli och jag är g l a d för första gången på länge.

4 kommentarer:

Anonym sa...

gillar verkligen din blogg. och det var bara det jag ville säga. men jag lovar. det kommer mera.

Read me. Watch me. Be me. sa...

Åh. Hurra för er.

pinsamt tyst. sa...

tack och TACK.

brinna eller försvinna sa...

Å! Vad härligt! Njut! Kram