onsdag 8 oktober 2008

en halv flaska rödvin senare

och ja, det känns lite bättre. jag grinade hela dagen, verkligen hela dagen, mina ögon är fortfarande fult svullna men fina killkompisen kom hit och han är så fin, verkligen, jag är glad att jag har honom men ledsen att han ska flytta iväg, långt, till en annan kontinent. han är verkligen b r a. och jag vet att om jag inte var kär i en annan jävla tönt hade jag varit kär i honom. han vill förstå. han vill prata. han vill se mig glad, men accepterar om jag inte är det. vill mitt bästa, men tillåter mig dricka rödvin om det är vad jag behöver. på andra sidan sitter tönten som drar till med argument skaffa en annan kille då så kan du jämföra sen, så kanske du inser allt jag gör för dig och man ba don't even go there. jävla fitta (förlåt).

nu ska jag sova i min rökluktande lägenhet och inte gå på gymnasieklubb, trots att fina fina killkompisen spelar bra skivor. jag hoppas han sover här, jag skulle till och med erbjuda sängplats. jag bryr mig inte om det sårar någon jävla tönt, jag bryr mig inte alls. w h a t e v e r. *moget*

Inga kommentarer: