onsdag 2 juli 2008

..suck

jag undrar var mitt självförtroende tagit vägen. jag har aldrig behövt bekräftelse som jag gör nu, och jag tänker på alla andra tjejer min kille skulle kunna vara med.
jag tycker att jag är en jättebra flickvän, och oftast tycker jag att jag är smartare och kanske till och med sötare än majoriteten. det jag är rädd för är att vi har så olika smak. han uppfattar mig som speciell, och någonstans tror jag att han föredrar vanliga tjejer, vanlig som i min definition av tråkig. jag skulle kanske inte definiera mig själv som särskilt speciell, men tråkig är jag absolut inte. och jag inbillar mig att tråkig är det han vill ha.

tjejer jag föredrar:
nathalie portman, shannyn sossamon, maggie gyllenhaal.

2 kommentarer:

Susanne och Pebbels sa...

Han är med dig för att han har valt dig. :-) Sug på den...

Susanne och Pebbels sa...

Alltså inte sug sug, utan på min kommentar HAHAHA! Sjukt det blev :D