torsdag 3 juli 2008

*älskar mia och klara*

- jag kanske skulle behöva något lite mer vildare va
- mm
- vi pratar nåt riktigt hänsynslöst
- mm
- nu har jag mer det här, bara, jaha - där går en kille förbi. jaha, där går en till. jaha. det händer ingenting i mig utan det bara liksom, jag bryr mig inte.
- men det kan nog stämma, du skulle behöva nån som.. krafsar lite där inne alltså, någon som kan riva upp dig känslomässigt
- ja, är det inte så?
- sen ska vi ju inte ha några elakingar. det blir ju inget dask med brödspaden.
- nej...
- i baken alltså. det är ju inte tre..
- nej, det känner jag inte skull..men varför skulle han slå till mig med en brödspade? skulle han vara en sån som bakar matbröd tänker du? såhär vedeldad? det orkar jag inte med nån sån nisse
- nej precis, det var det jag menade

3 kommentarer:

loathing sa...

min snubbe vill ta mej i röven..jag har gått me på det men förbereder mej bara lite psykiskt...det måste ju göra ont..tänk om man blir slapp och skiter på sej varenda gång men e skitnödig sen..

Anonym sa...

Jag skrattade SÅ mycket åt den där sketchen när den gick på TV i veckan. Sjukt bra dialog!

pinsamt tyst. sa...

loathing: jag har inte sa stora erfarenheter pa omradet, men forbered dig lange lange pa alla satt och vis! han ocksa! och gillar du inte tanken, foresla att ni ska gora tvartom.
goda hustrun: jag har kollat igenom hela sasongen igen och den blir bara battre och battre (sarskilt datingavsnitten), kolla svts webbtv.