fredag 18 juli 2008

fykkebkigg/fylleblogg (var tvungen att korrketurskriva lite)

en öl blev först en halv flaska rosé med gammal vämn och prat om saker jag inte riktigt pratar om annars, vardagsfeminism och våldtäkter, litteratur och pojkvänner som inte begriper någotdera. efter det träffade jag (vi) andrsa gamla vänner för ute- och imomhusöl sedan debaser och dansgolv. id båda närvbarande riktigt snygg kille jag spanat lite i smyg på redan för två (!) rå sen, han spanade på mig då också, och nu ska jkah facebooka (alltså kolla på, inte requesta något) honom på fyllan med tandborsten i munnen. vi pratade mycket och hade trevligt, och när jag gick till dansgolbet med en olle kom han kort efteråt och tog onödigt mycket när han pratade, och försökte prayta onödigt myckte på ett dansgolv. allt trots att faktumet att jag har pojkvän outats. men jag hade trevligt, jättetrevligt, fick dansa för första gången på länge och träffa lite nya människor. och en gammal högstadieparalellklasskamrat avslutadfe kvällen med att säga att jag "är skitsnygg" (ett "faktiskt" kom med på slutet men det struntar jag i). min besöksvän tvingar upp mig vid sju imorgon och jag broide sova men nu är det facebookdags.

och smsa pojkväm och säga hur mycket jag älskar honom.

Inga kommentarer: