torsdag 17 juli 2008

hej men nej

hela mitt huvud har skrikit nej idag, jag vet inte varför, jag är inte ledsen, men jag har bara känt nej nej nej, och nu har jag huvudvärk. ute antingen ösregnar det eller så skiner solen för starkt, jag har varit inne nästan hela dagen, trött och rastlös på samma gång.


jag måste
- börja fotografera igen, börja ta med kameran. måste åtminstone köpa film till nya kameran, pröva den, se om det blir som jag tänkt (jag hoppas det blir som jag tänkt).
- skriva rent allt jag har på papper.

och så måste jag ta körkort.

just nu skiner det jättemycket utanför, lagom till att jag ska gå ut, jag har inget paraply så jag hoppas att det håller i sig. igår kväll: utomhusöl. ikväll: besök och öl. imorgon kväll: fredagsöl. jag gillar det knappt, men det hör till.

Inga kommentarer: