tisdag 5 augusti 2008

sex and the city

lite sen reaktion men hur kan alla* gilla sex and the city-filmen!? jag blev provocerad över hur fruktansvärt dålig den var, på riktigt. jag känner redan någon slags hatkärlek inför serien, men filmen, my god, filmen! jag vet inte ens var jag ska börja. allt är så sockersött så man kräks. målgrupp? ogifta kvinnor som vill ha hopp om giftermål (läs: kärlek). nej jag orkar inte. jag länkar istället till Jane Magnussons recension i DN. läs den.

*mina fina, smarta, självständiga tjejkompisar

2 kommentarer:

tant t sa...

Härligt, då väntar jag tills den går att hyra och kollar hemma ;) Kul blogg!

pinsamt tyst. sa...

tack!
menade förstås inget illa med målgruppen ogifta, utan fokusen på att giftermål är allt (annars är man olycklig och tragisk). usch,