torsdag 21 augusti 2008

ja jag vet att det bara är en jacka men jag är ledsen i alla fall ledsen för att jag blir så när jag är full utan att jag kan göra någonting åt det och det blir bara så när jag råkar vara ledsen inuti, det är då det spårar, jag är inte ens medveten om det och jackan, borta, så jävla o n ö d i g t, jag vill inte vara så. jag saknar den gamla jag som alltid var lagom full och glad på fyllan, jag vill inte komma hem och titta mig i spegeln med söndergråtna downsögon och prata med mig själv tills jag somnar.
jag vill vara glad och bekymmerslös. hur svårt ska det vara?
-
för att toppa så gick ett vinglas sönder när jag diskade, och jag har sovit för lite eftersom någon ringde och väckte mig klockan åtta, snart ska jag jobba, och jag vinglar fortfarande.

Inga kommentarer: