torsdag 7 augusti 2008

jag har bråttom.

tiden går fort men jag vill att den ska gå fortare, fortast.

idag fyller jag år.
tycker inte om det.

-
jag tycker verkligen inte om det, blir alltid besviken trots att jag egentligen inte har några förväntningar. jag vet inte. ingen har kommit ihåg det, och de som skriver på facebook (eller de som ser det på facebook sent ikväll och paniksmsar) räknas inte riktigt. jag bryr mig inte om bekanta. men inte en endaste av mina absolut närmaste vänner har hört av sig, knappt släkten. och jag bryr mig inte om presenter hit eller dit, jag vill bara ha sms från de jag tycker om mest.
jag känner mig med andra ord bortglömd, ouppskattad, bara för att det råkar vara min födelsedag och inte en vanlig torsdag.

well, ikväll ska jag dricka rabarberdrinkar.

2 kommentarer:

tant t sa...

Stort grattis på födelsedagen!! Från en som inte heller tycker om att fira sin egen födelsedag - fattar liksom inte varför den som fyller år ska fixa allt just då!?

Anonym sa...

Jag fyllde år den 7:e :D KUL.