söndag 30 november 2008

HEJ

råksde bli full ikväll också mem jag har inte hft särskilt roligt. först slältmiddag på pelikan och det var nest högt och varmt, hade ångest för att jag skuloe betala middagen (jag betällde alltså vatten inte vin till maten) sen betalade pappa ändå (mycket välkommet, maten vAR INTe ens god) . sen mötte jah upp kompisar på götgatan drack drinkar (egentligen groggar + lime i cocktailglas). klockan tolv gick vi mot debaser men det var kö så vi hmnade pårandom gratisställe och hade astråkigt. satt där ett tag stod i toakö betraktade raggande artonåringar osv se nhamnade vi på MC DONALDS för att min kompis var hungrig, jag smakade pommes frittes och har åtsördångest, borstar tänderna, ska sova. men pojkvän fylleringde var fin och så och jag kommer sova gott.

Inga kommentarer: