torsdag 6 november 2008

det här med att jag inbillar mig att alla andra har roligare än jag

jag har löst problemet. det räcker med att gå in på facebook och kolla in min klass, för det visar sig att alla är värsta best friends. MEN. bara på internet, de kommunicerar liksom inte irl (haha) så ser man deras wall och typ "åh jag saknade dig idag", man ba WHAT? ni har aldrig sagt ett ord till varandra? ja gud, de blir värre och värre för varje dag. i alla fall så får dem mig att verka jävligt intressant, och det tackar jag nog för. så tack klassis! (känner nästan att jag vill posta bilder för att man ska förstå mina issues men det kan jag nog inte)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååh, känner igen det där. I min gymnasieklass var det en som alltid trackade ner på mig (och många andra). Man kunde typ inte sätta sig vid samma bord som honom utan att mötas av något otrevligt missnöje över att man fanns till. Och jag var såå glad över att slippa honom när jag tog studenten! Döm min förvåning när jag några månader senare får ett facebook-med "det är inte utan att man längtar tillbaka! lust att hitta på något nån dag?". Öhm..

Anonym sa...

Har din caps-tangent försvunnit? ;o) Kul blogg för övrigt.