måndag 3 november 2008

guuuuud

vet att jag inte nämnt det innan men min klass är så efterbliven!! försökte ge dem en chans första dagen men det gick inte, jag vet inte ens hur jag ska beskriva det men alla är så s m å, har liksom inte fattat sin egen personlighet ännu, har verkligen INGEN personlig stil utan bara är.. töntiga, tystlåtna (not that there's anything wrong with that..) och bara AH. jag blir KNÄPP!!! de är så tysta, nervösa, obekväma i sig själva. och on top of that är dem rätt dåliga (=omöjliga att arbeta med) hur kan man inte ha en personlighet när man passerat 20-strecket!? vad kommer hända med dem? jag fattar att alla inte är utåtriktade och pratsamma men kom igen!! uttryck dig på något sätt!!!!!!!!!! vi går ändå en relativt "kreativ" utbildning (hatar ordet, men, vi skriver liksom) och de kan inte ens skriva! inte grammatiskt! uääh. alltså. jag är i regel ganska selektiv med vilka jag umgås med och kan roa mig åt folk rätt lätt, men jag brukar ändå kunna se vad andra ser i typ.. alla, att de har något bara att dem bara inte är "min typ" (haha). visst, de är "snälla" (och jag är snäll, trevlig, hjälpsam tillbaka för det är sån jag är), men herregud. vad. jag. ogillar. dem. jag har liksom gått tillbaka till högstadiebeteende och smsa om folks jättedåliga redovisningar under lektionstid, men sen ser jag till att påpeka något bra efteråt (vilken ingen annan gör, alla andra säger inget, om något. kul!) *snäll* lång utläggning.
i alla fall. vad jag skulle komma till var att jag emellanåt kollar jag upp dem på facebook. fann precis bilder från en halloweenfest och mailar en av de jag gillar i klassen:

rubrik: obs!! viktigt mail

1. JAG DÖR!!!!!!
2. var är xx [butch-tjej som hela tiden snackar om sex, med ALLA (inklusive lärare), en mening som beskrev henne = jag är bra i sängen och har snygga tapeter också]? hade tippat något lättklätt på henne
3. varför var inte vi bjudna?

hahah jag dör alltså

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mm, nu har jag läst hela din blogg och jag gillar den mycket. så för att inte vara någon helt anonym M så kommenterar jag igen med länk

pinsamt tyst. sa...

tack m!