söndag 9 november 2008

fin kväll

joel alme var fin igår men allt annat också, började med förförfest hemma med äckligt rödvin och choklad, sen förfest på publik (där var för övrigt söta ttt, var dock för feg för att hälsa) med vin och schack, foajébaren mer vin, en fantastisk joel alme (med stråkar!) och sitta kvar i stora soffor titta ut på ett regnigt göteborg och prata pussas lite emellanåt, klappa på varandra och konstatera att det varit en väldigt bra kväll
nu bakissover han naken och jag ska se på greys anatomy, ikväll ska jag träffa hans föräldrar för första gången med seriös och fin utemiddag och jag är nervös, fast ändå inte, det känns mest väldigt bra. puss!

3 kommentarer:

Read me. Watch me. Be me. sa...

Hur gick föräldraträffen? =)

Anonym sa...

haha, hälsa nästa gång då! btw, jag skulle fotat joel alme om det inte vore så att jag söp sönder min blixt här om helgen.

pinsamt tyst. sa...

read me: det gick brabra! hade tänkte skriva om det men så blev det inget..
ttt: alltså jag tänkte men sen gick jag på toa och du gick därifrån! vad tråkigt att du missade, det var jättebra. skulle du fota för djungeltrumman?