fredag 30 maj 2008

okej,

en sak jag tänker på ofta:
varför är det så att alla killar tänder på denna typ av tjejer, när tjejer inte tänder på motsvarande typ av killar? jag förstår det inte, och jag tycker det är orättvist. att killar tänder på sjuka ideal när tjejer i allmänhet tänder på sina pojkvänner eller liknande typ av killar (alltså vanliga, men snygga/heta killar). porrdebatten förstår jag, att killars sexualitet är socialt naturlig till skillnad från tjejers och så vidare och så vidare. det här är faktiskt inget feminist-statement någonstans, porr är inte dåligt i allmänhet, och att ouppnåeliga ideal existerar är ingenting konstigt. det jag irriteras över är att vettiga killar som gillar snygga ('vanliga') tjejer ändå tänder på dessa tjejer.

1 kommentar:

Anonym sa...

intressanta tankar du har i din blogg och utelämnande pâ ett positivt inte exhibitionistiskt sätt

Andy i Paris