söndag 18 maj 2008

nästan fyllyblogg

stötte ihop med ett gammalt ligg på bussen och fy fan vad awkward. alltså det här är mitt enbda one night stand (ja hej hej) poch det var så jävla illa för jag gfillade honom och trodde att vi skulle blki ihop (typ) och sexet var fruktansvärt som i vidrigt. nu så är han så jävla gful och töntig och efterbliven, sjäms gör jag,att jag ens i ett pubertalt tilsltånd tyckt att han varit het. i alla fall så var jag skitnsygg med knut och rött läppstift, lagom full. och han var såå ful och pinig och det är så otippat att jag stöter ihop med honom på helt fel sida av stan när jag är här i två dygn. när han skyule gå av så verkade det nästan som om jag skulle bli medbjuden och jag ömskar nästan att han gjort det, då hade jag skrattat jättemycken och länge. han frösökte för övrigt ta lite på lår och klapa på huvud, obegagligt.
fylleblogg forever!

1 kommentar:

SARA sa...

jag älskar fyllebloggande! fortsätt med det.