tisdag 9 december 2008

klumpen i magen sitter kvar men det känns lite bättre, jag grinade lite igår och sen ringde jag objektet i fråga men det gav inte så mycket, jag slutade gråta men blev istället lite trött. uppgiven. att jag liksom inte kan prata med min egen pojkvän om problem som har med oss att göra och få något uppmuntrande tillbaka, bara få höra att jag är löjlig eftersom jag är ledsen över saker jag inte riktigt kan förklara. att jag letar fel. att vi har det perfekt, att jag är elak som inte känner samma sak. ledsen. vill lägga på. lägger på. i natt sov jag dåligt igen. min mobil dog i förmiddags och jag ska inte hem förrän sent ikväll, det är skönt. jag är på jobbet och har druckit c-vitaminbrus. helst vill jag träna men ikväll är det alldeles för tidigt julfirande så det hinns inte med.

Inga kommentarer: