måndag 22 september 2008

"paus"

ibland är det okej. ibland tänker jag på bra saker.
som när vi pratade om var vi skulle bo och han sade att han inte ville flytta till stocholm för då skulle han bara flytta in i mitt liv, jag vill att när vi flyttar ihop ska det var något som är vårt, inte ditt eller mitt, jag skrattade och frågade varför jag skulle flytta till hans stad, att det var precis samma sak, och han svarade att det är det inte alls, för jag har inget liv utan dig.

jag måste suta vara så arg. jag måste tänka att han inte förstår att han gör fel, att det inte hjälper att skrika. jag måste glömma, förlåta, börja om och allt det där men jag vet inte hur man gör.
jag vill inte vara arg längre,

2 kommentarer:

A sa...

jag tycker mkt om din blogg.

pinsamt tyst. sa...

tack så jättemycket!