torsdag 17 april 2008

såhär ska det ju inte vara

och jag ska föreställa vuxen
men ibland är det tröttsamt att vara den som är vuxen och förståndig hela tiden, så jag struntar i det nu. så varför är det bara jag som får ont i magen, blir ledsen osv? alltid likadant när jag inte orkar, det är då jag ska bli uppryckt och omtyckt, för det förtjänar jag.
jag hade sett fram emot den här kvällen länge men nu vill jag mest dricka upp min vinflaska själv, grina lite och rödvinssova hela helgen.

allt för ett uteblivit sms eller samtal jag inte ens fått chansen att ignorera.
ge mig övertag, för en gångs skull, tack.

3 kommentarer:

ania sa...

hej pinsamt tyst, jag älskar redan din blogg, sluta inte skriva, lova!!

Anonym sa...

jag kännde likadant pinnsamt anonym.

pinsamt tyst. sa...

ania: TACK vad glad jag blir, du är ju min favvo!!