onsdag 23 april 2008

S-U-C-K

alltså gud. blir så trött på mig själv. börjar få tillbaka komplex och hitta nya, trots att jag bara blir äldre och smartare men framför allt snyggare. jag är ju snygg, och jag ser ut som jag gör och ingen träning eller manisk kosthantering kommer ändra på det särskilt mycket, jag vet ju det. och mina bröst är faktiskt inte så små, men nu på senaste tror jag på allt det är, till ingen nytta.
hatar att jag är medveten om hur löjlig jag är. hatar att känna mig som femton.

1 kommentar:

Anonym sa...

ditt utseende är en spegel av din person, nåt unikt...
varför alltid vilja vara "perfekt" när du ändå är speciell?
det finns ju ingen mer som är som du. det är ju det som är ballt.
har du träffat någon som bara velat vara med dig för ditt utseende? eller någon som inte velat vara med dig för ditt utseende?
det är ju inte dina vänner i så fall eller kärlek or whatever betydelsefullt...

vill du va snyggare så måste du ju inse att du på riktigt redan är det.
för det kommer från hjärtat/hjärnan och utstrålas i kroppen och i din personlighet, utstrålning och karaktär. på riktigt... man kan se det hos folk, lugnet eller oron.

själv känner jag mig JÄVLIGT ENVIS, kanske skulle jobba lite på det...
man kan ju också säga om man inte är medveten kan man inte bli bättre och ändra sig eller hur? är la en balans...